RSS

WELCOME 2015 WITH NEW HOPE


السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


Terlalu pantas masa berdetik.. Sudah masuk 2015.. Januari bakal menutup tirai lagi 10 hari.. Sungguh, tak terkejar rasa diri ini untuk selalu meng-update blog yang tak berapa nak menarik ni.. Takpe la kan, blog aku, cerita aku, tak paksa pun orang lain baca... Sekadar kepuasan sendiri... Hehehe...

Hidup ni perlukan keberanian yang sangat tinggi untuk terus hidup.. Jangan biarkan ketakutan menguasai diri sendiri, sebab tiada sesiapa yang mampu membantu kita selain diri kita sendiri... Macam aku, aku terpaksa face to face dengan bos untuk aku berada di sini, di mana tempat yang sepatutnya aku duduk... Kalau aku tak bersuara, sampai bila harus aku hadapi semua yang aku lalui 2014...

Cerita-cerita sedih tahun 2014 kita simpan je dalam hati, cukup sebagai kenangan yang mendewasakan kita.. Sekarang kita hadap cabaran baru, plan betul-betul apa yang kita nak buat atau nak capai... Hmmm... Macam aku, harapnya tahun ni ada la berita gembira yang mak aku nantikan.. Pada aku, tak tau nak pikir macam mana dah.. Just wait and see je...


Tutup buku 2014, Buka buku 2015.

SELAMAT TAHUN BARU 2015...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment